آرایش عروس

بهترین آرایشگاه عروس در تهران

آرایش عروس

بهترین آرایشگاه عروس در تهران

  • ۰
  • ۰

سالن زیبایی و آرایش عروس

گریم عروس، میکاپ عروس و شینیون عروس و به طور کلی آرایش عروس و انتخاب یک سالن زیبایی خوب، موضوعاتی هستند که فکر و ذهن تمام دخترانی که به روزهای جشن عروسی خود نزدیک هستند را درگیر می کند. آرایشگاه های بسیار خوبی در بخش شرقی تهران وجود دارد و قیمت آرایشگاه های عروس در شرق تهران متنوع است. بهترین آرایشگاه عروس شرق تهران همیشه گران ترین آن نیست. آرایشگاه زنانه در شرق تهران، آرایشگاه عروس در شرق تهران و سالن زیبایی شرق تهران حتی با قیمت های مقطوع هم خدمات بسیار متنوع و خوبی به شما ارئه می دهند.

آرایش موی عروس

نکاتی در رابطه با آرایش و آرایشگاه عروس غرب تهران

از آرایشگر خود بخواهید

اگر می خواهید در روز عروسی خود آرایشی محو داشته باید و بسیار طبیعی به نظر آیید، از آرایشگر خود بخواهید:


قبل از روز عروسی پوست صورت خود را با به کاربردن ماسک های طبیعی یا شرکتی و تقویت کننده های پوست، ارتقا بخشد؛ شما نیز باید ورزش کنید، خواب کافی داشته باشید و از استرس دوری کنید تا به این ترتیب کمک کنید پوستتان بهتر پذیرای آرایش در روز عروسی باشد.

پرایمر پوست صورت را یکدست کرده و آن را صاف می کند. از آن استفاده کند.

اگر از جمله افرادی هستید که بر روی پوست صورت جوش یا لک دارید، از کانسیلر جهت محو کردن جوش یا لک استفاده کند.

فونداسیون یا پایۀ آرایش را از موادی استفاده کند که کیفیت بالایی داشته باشد، طبیعی جلوه دهد متناسب با رنگ پوست تان باشد. رنگ سعی کنید کرم پودری که استفاده می کنید تفاوت زیادی با رنگ اصلی پوست تان نداشته باشد.

آرایش چشم یکی از مؤثر ترین قسمت های آرایش است که تأثیر بسزایی بر چهره افراد می گذارد. از آرایشگر خود بخواهید با توجه به مدل چشم و ابروها و نزدیکی یا دور بودن چشم از ابرو، آن را آرایش کند. مثلاً در مورد چشم های کشیده، معمولاً پلک بالایی را خط چشم می کند و دنبالۀ آن را به سمت بالا ادامه می دهند.به کار گیری نوع مژه مصنوعی نیز باید بر اساس فرم چشم ها انتخاب شود.

از آرایشگر خود بخواهید ابروهایتان را آنقدر تغییر ندهد که از شکل و فرم اصلی خود دور شود. شکل ابرو و کشیدگی آن باید با فرم و کشیدگی چشم مطابقت داشته باشد.

از رژ لبی استفاده کنید که به لب هایتان بیاید زیرا هر رنگ رژ لبی به هر لبی نمی آید. مثلاً رنگ های قرمز یا رنگ هایی که در این طیف بوده و تیره هستند، برای لب هایی که نازک هستند جلوۀ بهتری دارند و رنگ های ملایم تر معمولاً برای لب های گوشتی و غنچه ای مناسب هستند.

استفاده از رژ گونه می تواند نمای بهتری به آرایش بدهد و جلوۀ آن را دو چندان کند. رنگ رژ گونه را طوری انتخاب کنید که با کل آرایش و همچنین رنگ رژ لب تان همخوانی داشته باشد.

در رابطه با شینیون مو های خود نیز با توجه به تاج تور و لباس عروس تصمیم بگیرید. اگر تمایل دارید موهایتان به طور کامل بسته نشود و کمی از آن بر روی شانه هایتان بریزد پس این بار این خودتان هتسید که باید لباس عروسی را انتخاب کنید که مدل یقه آن با چنین مدل مویی سازگاری داشته باشد.

  • ۹۷/۰۳/۲۰
  • nasim nami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی