آرایش عروس

بهترین آرایشگاه عروس در تهران

آرایش عروس

بهترین آرایشگاه عروس در تهران

  • ۰
  • ۰

لنز برای عروس


استفاده از لنزهای رنگی امروزه در کشور ما بیش از پیش با استقبال چشمگیری از سوی دختر خانم ها قرار گرفته است. قبل از محبوبیت لنزهای رنگی، تنها به عنوان زیباتر شدن چشم های عروس و جزء میکاپ عروس به کار برده میشده، اما امروزه برای آرایش های روزانه نیز از این لنزهای فانتزی استفاده می شود. علت اصلی محبوبیت این لنزها در بین نوجوانان و جوانان بزرگ تر نشان دادن چشم ها می باشد زیرا همه ی ما می دانیم داشتن چشمانی درشت و صد البته رنگی از فاکتورهای اصلی زیبایی محسوب می شود.


انتخاب لنز مناسب برای عروس


لنزهای رنگی را می توانید از داروخانه ها، مغازه های لوازم آرایش و یا آرایشگاه عروس تهیه فرمایید. قیمت لنزها از 30 هزار تومان شروع شده و تا 400 هزار تومان متغیر است. علت این تفاوت های قیمت اول به خاطر مدت زمان مجاز استفاده می باشد، به طور مثال لنزهایی که تاریخ انقضای یک ساله دارند گران تر از لنزهایی با تاریخ انقضای 3 ماهه هستند.

برخی از لنزها نیز با توجه به این که در شرکت های بزرگ و حرفه ای ساخته می شوند بدون دور هستند و بی نهایت طبیعی در چشم ها جلوه می کنند. نکته ای که باید در مورد استفاده از این لنزها رعایت کنید این است که همیشه با دستانی پاک بدون آلودگی لنزها را برداشته و درون چشمتان قرار دهید.


https://www.parsaya.com/wedding-hall

https://www.parsaya.com/wedding-garden


  • ۹۷/۰۵/۲۳
  • nasim nami

نظرات (۱)

  • پرتو کلینیک
  •  بهتر است که عروس زیبا و در حین حال ساده باشد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی