آرایش عروس

بهترین آرایشگاه عروس در تهران

آرایش عروس

بهترین آرایشگاه عروس در تهران

  • ۰
  • ۰


بسیاری از خانم ها حتی بدون آرایش از خانه برای خرید کردن هم بیرون نمی روند زیرا به میکاپ و آراستگی صورت خود عادت کرده و بر این باورند بدون آرایش زیبا نیستند! از این رو برای رفتن به جشن عروسی، تولد و هر مراسم مهم دیگری به سالن های زیبایی مراجعه می کنند که البته افراد متخصص و دوره دیده ای برای میکاپ و شینیون عروس و همراهان عروس وجود دارند  که می توانید با پرداخت هزینه از این خدمات استفاده کنید.


مضرات آرایش غلیظ


اما باورهای غلط آرایشی در مورد آرایش عروس و میکاپ و تعادل سازی صورت او اتفاق نمی افتد بلکه در مورد آرایش روزانه خانم ها در خانه رخ می دهد. پس با ما همراه باشید:

·        از زدن کرم پودر و زیر ساز بدون برس و پد آرایشی خودداری کنید زیرا با این کار کرم و پنکک به خوبی بر روی صورتتان نمی شیند و نمی توانید آرایشی بی نقص داشته باشید.

·        از کانسیلرهای خیلی روشن و سفید استفاده نکنید که یک خط غیر حرفه ای نیز زیر چشمتان می اندازد. هدف از کانسیلر از بین بردن لک و سیاهی زیر چشم است نه سفید کردن!

·        در فصول تابستان حتما از ضدآفتاب های استاندارد برای جلوگیری از جوش های سرسیاه استفاده کنید

·        از هایلایتر تنها برای برجسته سازی گونه ها استفاده می شود پس لازم نیست تمام گونه تان را آغشته به هایلایتر کنید.


https://www.parsaya.com/wedding-garden

https://www.parsaya.com/blog/disadvantages-of-heavy-makeup
  • ۹۷/۰۵/۲۱
  • nasim nami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی