آرایش عروس

بهترین آرایشگاه عروس در تهران

آرایش عروس

بهترین آرایشگاه عروس در تهران

  • ۰
  • ۰


با توجه به تورم و گرانی های اخیر، برگزاری مراسم عروسی لاکچری و مجلل برای بسیاری از جوان ها بیشتر تبدیل به یک آرزو شده است، اما برای این که بتوانید جشن عروسیتان را همان طور که دوست دارید برگزار کنید شما را در انتخاب باغ تالار و یا تالار عروسی راهنمایی می کنیم و با توجه به بودجه مورد نظر و امکانات هر کدام یکی را به دلخواه انتخاب کنید.


شاید سوال خیلی از شما عزیزان باشد که انتخاب باغ تالار به صرفه است یا سالن عروسی ؟ باید بگوییم به طور کلی قیمت های سالن عروسی و باغ تالارها بستگی به خدمات و پکیج پذیزایی که انتخاب می کنید دارد. هر کدام از این تالارهای پذیرایی به نسبت امکاناتی که دارند پکیج هایی آماده کرده که هر کسی با هر بودجه ای که دارد بتواند از آن ها بهره ببرد. ممکن است شما 20 نوع غذا، پیش غذا انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بخش سنتس باغ تالار، رومیزی های ابریشمی، گل آرایی فوق العاده و بخش های جانبی زیادی را انتخاب کنید و یا از طرفی شخص دیگری به 3 نوع غذا، کیک یک طبقه، گل آرایی ساده و معمولی بسنده کند. پس انتخاب هر کدام به شرایط مالی شما بستگی دارد.


باغ تالار در شمال تهران, باغ عروسی در شمال تهران, اجاره باغ تالار کوچک در شمال تهران


نکته قابل توجه این است که باغ تالار به نسبت سالن عروسی ممکن است کمی گران تر باشد زیرا فضای داخلی و خارجی مجلل تری دارد، ورودی باغ تالارها عموما بسیار با شکوه، تزیین شده با چراغ های زیبا، فانوس و گل می باشد اما سالن های عروسی بیشتر فضای داخلی زیبا دارند، اما از نظر کیفیت پذیرایی پرسنل تشریفات، غذاها و امکانات جانبی یکسان هستند.


منابع مرتبط:

سالن عروسی

باغ تالار ارزان

کارت عروسی

  • ۹۷/۰۵/۳۰
  • nasim nami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی